Elk jaar kiest Marijana als ondernemer en als mens een goed doel uit. Het liefst een doel waar ze actief aan kan bijdragen met haar vak als fotograaf. Dit jaar heeft zij stichting Make Sense! uitgekozen die mooie dingen doet in haar geboorteland. Met het geven van fotografie workshops wil zij geld inzamelen voor dit goede doel.

Beeldverhaal
“Make Sense! bouwt letterlijk voor de toekomst van kinderen en dat vind ik geweldig! Dat wil ik zichtbaar maken!” aldus Marijana Pajovic. Geboren in Sarajevo en getogen in Gorazde. Marijana woont inmiddels als heel lang in het Zeeuwse Goes. “Dit jaar wordt een familie met 6 jonge kinderen blij gemaakt met een huis. Van 4 t/m 12 mei vertrekt een groep vrijwilligers naar Doboj. Samen met Esther van Halteren reis ik mee om een beeldverhaal te maken van Make Sense! We documenteren het werk van de vrijwilligers en ook het wel en wee van het gezin.”

Workshop Fotografie
Op 4 maart geeft zij in Goes een Workshop Fotografie. Ze begint om 10.30 uur met de basisprincipes van fotografie. Daarna gaat ze met de groep 2 uur op pad om te fotograferen. “Je krijgt van mij tijdens de wandeling diverse opdrachten om je eigen camera of smartphone beter te leren kennen en mooiere foto’s te leren maken. Om 13.00 uur sluiten we af met koffie/thee.” zegt Marijana enthousiast. Zij heeft er zin in!

Waar draag jij aan bij?
De kosten bedragen € 40,- voor de workshop (incl. koffie/thee). Met die bijdrage sponsor je de reis met Make Sense! De foto’s die Marijana daar ga maken worden gebruikt door Make Sense! voor de website en de werving van sponsorgeld voor het project van 2019.

Meer over Marijana Pajovic? Voor meer informatie of aanmelding voor de workshop kan je een PM sturen of mailen naar info@fotogenic.nl. Woon je niet in de buurt van Goes maar wil je Make Sense! toch sponsoren? Ga dan naar de webshop en bestel bijvoorbeeld een set van 10 bouwstenen voor €10,00.