Net als andere jaren organiseert Stichting Make Sense! samen met Stichting Turfvallei en Kookclub Krokant een culinair 4-gangen sponsordiner. Vorig jaar werd de kwaliteit van het eten, de bediening door vrijwilligers en de gezelligheid met elkaar zeer door onze gasten gewaardeerd.

Ook dit jaar is er weer een heerlijk menu samengesteld. Wilt u weten wat we voor u gaan koken? Bekijk de Uitnodiging Sponsordiner 2018 Make Sense! U bent van harte welkom op maandagavond 29 oktober vanaf 19.00 uur in de Veenderhoeve te Veenendaal. Voor het sponsorbedrag van € 40,- per persoon verzorgen wij een gezellige avond met lekker eten! Komt u ook?

Aanmelden
We willen graag van tevoren weten hoeveel mensen er komen. Er is plek voor maximaal 60 personen. U kunt zich aanmelden door een mailtje te sturen naar info@stichtingmakesense.nl onder vermelding van  Sponsordinner Make Sense! of door het gewenst aantal personen x € 40,- over te maken op rekening NL69 RABO 012 79 90 313 ten name van Stichting Make Sense! te Utrecht. Uw betaling is tevens de reservering voor het aantal personen waarvoor u betaald hebt.

De opbrengst van de avond minus de aankoop van de ingrediënten komt volledig ten goede aan het project Gavric. Wilt u op de hoogte blijven? We versturen vier keer per jaar een digitale nieuwsbrief. Meld u ook aan!

Kunt u niet komen eten maar wilt u wel een bijdrage leveren aan de projecten van Make Sense? Mail dan één van onze bestuursleden voor meer informatie over de mogelijkheden van zakelijk sponsoren. Onze Projectbegroting laat zien hoeveel er nodig is voor de bouw van een huis. U kunt ook materialen bestellen via onze virtuele webshop.